Սպառողների գոհունակության և լոյալության հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ ներգրավելու համար պահանջվող բազմապատիկ ծախսերից: 

Սպառողների լոյալությունը բարձր մակարդակի վրա պահելու համար բիզնեսները պետք է մշտապես ձեռքը զարկերակին պահեն և ուսումնասիրեն սպառողների գոհունակությունը և կարծիքները իրենց և մրցակիցների վերաբերյալ: 

Արինսայթս հետազոտական ընկերությունն առաջարկում է հաճախորդների գոհունակության և լոյալության չափման ծառայություններ, մասնավորապես կենտրոնանալով հետևյալ հարցերի վրա.

  • Սպառողի գոհունակության մակարդակը ձեր ընկերության հետ առնչության բոլոր կետերով
  • Գոհունակության և լոյալության վրա ազդող հիմնական գործոնները, մասնավորապես՝ ամենաազդեցիկները
  • Սպառողների վարքային լոյալությունը (behavior loyalty)՝ ուսումնասիրելով կրկնվող գնումները
  • Սպառողների ինտենցիոնալ լոյալությունը՝ բացահայտելով հավանական գնում կատարելու մտադրությունները
  • Էմոցիոնալ լոյալությունը՝ ուսումնասիրելով բրենդի և հաճախորդի արժեքների, գաղափարների և ձգտումների համապատասխանությունը

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Գաղտնի գնորդ հետազոտություն

Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...

Դիտել ավելին
Սպառողների փորձառության հետազոտություն

Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...

Դիտել ավելին
Օգտագործողի փորձառության հետազոտություն

Ինչպես կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր թողարկած նոր պրոդուկտը գրավիչ կլինի սպառողների համար...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ