Կա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և մրցակիցների նկատմամբ:
Բիզնեսները քաջատեղյակ են, որ շահույթի զգալի մասը գոյանում է հենց լոյալ հաճախորդների շնորհիվ:
Հաճախորդների առաջխաղացման ինդեքսը (Net Promoter Score) սպառողների լոյալությունը չափող ամենատարածված ցուցանիշներից է և բիզնեսի զարգացումը կանխատեսող չափորոշիչներից: Չափման այս մեթոդը ստեղծվել է 2003 թվականին կառավարման խորհրդատու Ֆրեդ Ռեյչալդի (Fred Reichheld) կողմից:
NPS-ը գնահատում է այն հաճախորդների մաքուր մասնաբաժինը, ովքեր պատրաստակամ են ձեր ապրանքը կամ ծառայությունն այլ սպառողներին խորհուրդ տալ: Գնահատականը չափվում է 11 բալանոց սանդղակով, որի հիման վրա սպառողները բաժանվում են 3 խմբի.
Արինսայթս հետազոտական ընկերությունն իրականացնում է NPS ցուցանիշի համապարփակ վերլուծություն, որի շրջանակներում դուրս են բերվում ձեր ընկերությունը խորհուրդ տալու և չտալու պատճառները բազմաթիվ մակարդակներում, առանձնացվում են վարքաբանական սեգմենտներ, մոդելավորվում է լոյալությունը և չափվում է ընկերության հետ առնչության կետերի ազդեցությունը NPS ցուցանիշի վրա:
Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...
Դիտել ավելինԻնչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...
Դիտել ավելինՀնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...
Դիտել ավելին