Արդյո՞ք ձեր պրոդուկտն առանձնանում է շուկայում և գրավում հաճախորդների ուշադրությունը:
Հաջողված փաթեթավորումը որոշիչ է ձեր պրոդուկտը մրցակիցներից տարբերակելու հարցում, մանավանդ՝ վաճառակետում:
Փաթեթի թեստավորման հետազոտությունը կարող է օգտակար լինել թե՛ նոր շուկա մտնել պատրաստվող, և թե շուկայում ներկայացված բրենդերին: Այն կարող է օգնել գնահատել նոր դիզայնավորած փաթեթի տարբերակները, դրանց ֆունկցիոնալությունը, տեսանելիությունը, մրցակիցներից տարբերվելու պոտենցիալը: Փաթեթի թեստավորումը կարող է իրականացվել և որակական, և քանակական մեթոդաբանություններով, իրական գնում կատարելու միջավայրում` խանութում դիտարկման և թե՛ կամ վիրտուալ օնլայն հարթակում հարցման միջոցով:
Մեր կողմից առաջարկվող՝ փաթեթի թեստավորման հետազոտությունը հնարավորություն կտա պատասխանել հետևյալ հարցերին:
Ինչպե՞ս կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր նոր պրոդուկտը կհաջողի շուկայում...
Դիտել ավելինՀնարավո՞ր է արդյոք թեստավորել պրոդուկտի գաղափարը մինչև դրա վերջնական տարբերակի պատրաստումը...
Դիտել ավելին