Փաթեթի թեստավորման հետազոտություն

Արդյո՞ք ձեր պրոդուկտն առանձնանում է շուկայում և գրավում հաճախորդների ուշադրությունը:

Հաջողված փաթեթավորումը որոշիչ է ձեր պրոդուկտը մրցակիցներից տարբերակելու հարցում, մանավանդ՝ վաճառակետում:  

Փաթեթի թեստավորման հետազոտությունը կարող է օգտակար լինել թե՛ նոր շուկա մտնել պատրաստվող, և թե շուկայում ներկայացված բրենդերին: Այն կարող է օգնել գնահատել նոր դիզայնավորած փաթեթի տարբերակները, դրանց ֆունկցիոնալությունը, տեսանելիությունը, մրցակիցներից տարբերվելու պոտենցիալը: Փաթեթի թեստավորումը կարող է իրականացվել և որակական, և քանակական մեթոդաբանություններով, իրական գնում կատարելու միջավայրում` խանութում դիտարկման և թե՛ կամ վիրտուալ օնլայն հարթակում հարցման միջոցով:

Մեր կողմից առաջարկվող՝ փաթեթի թեստավորման հետազոտությունը հնարավորություն կտա պատասխանել  հետևյալ հարցերին:

  • Որքանով է բրենդի փաթեթը տեսանելի և տարբերվող
  • Որքանով է ընտրված փաթեթը համապատասխանում ապրանքային կատեգորիային և բրենդին
  • Որքանով է փաթեթն արտացոլում  ազդում բրենդի իմիջի վրա
  • Որքանով է փաթեթի դիզայնը հաղորդակցում բրենդի արժեքները
  • Որքանով է փաթեթը խթանում սպառողներին գնում կատարելու հարցում

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Պրոդուկտի թեստավորման հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր նոր պրոդուկտը կհաջողի շուկայում...

Դիտել ավելին
Կոնցեպտի թեստավորման հետազոտություն

Հնարավո՞ր է արդյոք թեստավորել պրոդուկտի գաղափարը մինչև դրա վերջնական տարբերակի պատրաստումը...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ