Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք տեղեկանալ մրցակցային միջավայրում ձեր ընկերության դիրքի վերաբերյալ և ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունը դարձնել առավել արդյունավետ:
Սպառման և դիրքորոշումների (Usage and attitude research) հետազոտությունը հնարավորություն է տալիս բիզնեսներին ստանալ իրենց շուկայի ամբողջական իրական պատկերը: Հետազոտության միջոցով հնարավոր է դառնում խորությամբ վերլուծել շուկայի իրավիճակը՝ բացահայտելով բրենդի ճանաչելիությունը, դիրքը, սպառման առանձնահատկությունները և շարժիչ գործոնները, սպառողների սովորությունները, դիրքորոշումները բրենդերի վերաբերյալ և իմիջային բնութագրիչների ընկալումները:
Մեր ընկերության կողմից իրականացվող՝ սպառման և դիրքորոշումների հետազոտությունը որոշում կայացնողներին հնարավորություն է տալիս քաղել հետևյալ օգուտները.
Ինչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր բրենդը հասնում է սահմանված թիրախային ցուցանիշներին և...
Դիտել ավելինԻնչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր կազմակերպության գովազդն իրական ազդեցություն է գործում...
Դիտել ավելինԿարիք ունե՞ք անկողմնակալ գնահատականի այն մասին, թե ինչպիսին է ձեր կազմակերպության հեղինակությունը...
Դիտել ավելին