Կա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և մրցակիցների նկատմամբ:
Բիզնեսները քաջատեղյակ են, որ շահույթի զգալի մասը գոյանում է հենց լոյալ հաճախորդների շնորհիվ:
Հաճախորդների առաջխաղացման ինդեքսը (Net Promoter Score) սպառողների լոյալությունը չափող ամենատարածված ցուցանիշներից է և բիզնեսի զարգացումը կանխատեսող չափորոշիչներից: Չափման այս մեթոդը ստեղծվել է 2003 թվականին կառավարման խորհրդատու Ֆրեդ Ռեյչալդի (Fred Reichheld) կողմից:
NPS-ը գնահատում է այն հաճախորդների մաքուր մասնաբաժինը, ովքեր պատրաստակամ են ձեր ապրանքը կամ ծառայությունն այլ սպառողներին խորհուրդ տալ: Գնահատականը չափվում է 11 բալանոց սանդղակով, որի հիման վրա սպառողները բաժանվում են 3 խմբի.
Արինսայթս հետազոտական ընկերությունն իրականացնում է NPS ցուցանիշի համապարփակ վերլուծություն, որի շրջանակներում դուրս են բերվում ձեր ընկերությունը խորհուրդ տալու և չտալու պատճառները բազմաթիվ մակարդակներում, առանձնացվում են վարքաբանական սեգմենտներ, մոդելավորվում է լոյալությունը և չափվում է ընկերության հետ առնչության կետերի ազդեցությունը NPS ցուցանիշի վրա:
Ինչպես կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր թողարկած նոր պրոդուկտը գրավիչ կլինի սպառողների համար...
Դիտել ավելինԻնչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...
Դիտել ավելինՈրպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...
Դիտել ավելին