Կոնցեպտի թեստավորման հետազոտություն

Հնարավո՞ր է արդյոք թեստավորել պրոդուկտի գաղափարը մինչև դրա վերջնական տարբերակի պատրաստումը:

Կոնցեպտի թեստավորման հետազոտությունը ապրանքի կամ դրա փաթեթավորման գաղափարի գնահատումն է՝ այն պոտենցիալ սպառողներին ցույց տալու և նրանց արձագանքը ստանալու միջոցով։ Այս հետազոտությունն ամենից հաճախ օգտագործվում է պրոդուկտի նախագծման փուլում՝ շուկայում դրա հաջողելու պոտենցիալը գնահատելու համար: Կոնցեպտի թեստավորման շնորհիվ վերհանվում են ապրանքների և ծառայությունների օգտակարության ընկալումները, դրա հնարավոր փաթեթավորման, վաճառքի մոտեցումների, տեղաբաշխման, գների և գովազդի ուղղությունները: Պրոդուկտի թեստավորումն օգտակար է ապրանքի ստեղծման ծախսերը նվազեցնելու առումովմ քանի որ հնարավորություն է տալիս ուշադրությունը կենտրոնացնել միայն ամենախոստումնալից ապրանքների վրա: 

Մեր ընկերության կողմից իրականացվող կոնցեպտի թեստավորման հետազոտությունը հնարավորություն կտա՝

  • Գնահատել պրոդուկտների գաղափարների և կազմաձևումների այլընտրանքների բացարձակ կամ հարաբերական գրավչությունը
  • Ցույց տալ բնակչության այն սեգմենտները, որոնց շրջանում ապրանքը հետաքրքրություն կառաջացնի
  • Տրամադրել անհրաժեշտ տեղեկատվություն ապրանքի ձևավորման, առաջխաղացման, տեղաբաշխման  արդյունավետ ձևերի և գնագոյացման համար

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Փաթեթի թեստավորման հետազոտություն

Արդյո՞ք ձեր պրոդուկտն առանձնանում է շուկայում և գրավում հաճախորդների ուշադրությունը...

Դիտել ավելին
Պրոդուկտի թեստավորման հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր նոր պրոդուկտը կհաջողի շուկայում...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ