Հնարավո՞ր է արդյոք թեստավորել պրոդուկտի գաղափարը մինչև դրա վերջնական տարբերակի պատրաստումը:
Կոնցեպտի թեստավորման հետազոտությունը ապրանքի կամ դրա փաթեթավորման գաղափարի գնահատումն է՝ այն պոտենցիալ սպառողներին ցույց տալու և նրանց արձագանքը ստանալու միջոցով։ Այս հետազոտությունն ամենից հաճախ օգտագործվում է պրոդուկտի նախագծման փուլում՝ շուկայում դրա հաջողելու պոտենցիալը գնահատելու համար: Կոնցեպտի թեստավորման շնորհիվ վերհանվում են ապրանքների և ծառայությունների օգտակարության ընկալումները, դրա հնարավոր փաթեթավորման, վաճառքի մոտեցումների, տեղաբաշխման, գների և գովազդի ուղղությունները: Պրոդուկտի թեստավորումն օգտակար է ապրանքի ստեղծման ծախսերը նվազեցնելու առումովմ քանի որ հնարավորություն է տալիս ուշադրությունը կենտրոնացնել միայն ամենախոստումնալից ապրանքների վրա:
Մեր ընկերության կողմից իրականացվող կոնցեպտի թեստավորման հետազոտությունը հնարավորություն կտա՝
Արդյո՞ք ձեր պրոդուկտն առանձնանում է շուկայում և գրավում հաճախորդների ուշադրությունը...
Դիտել ավելինԻնչպե՞ս կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր նոր պրոդուկտը կհաջողի շուկայում...
Դիտել ավելին