Հեղինակության աուդիտ

Կարիք ունե՞ք անկողմնակալ գնահատականի այն մասին, թե ինչպիսին է ձեր կազմակերպության հեղինակությունը։ 

Ամենօրյա աշխատանքային կյանքում դուք ենթարկվում եք տեղեկատվական լայնածավալ հոսքերի ազդեցությունների, և հեշտ չէ այդ հոսքից զտել աղմուկը՝ կենտրոնանալով միայն ձեզ հետաքրքրող շահագրգիռ կողմերի կարծիքի վրա։ Այս համատեքստում՝ ձեր թիրախային խմբերի ընկալումների պարբերական մոնիտորինգը և կառավարումը հաղորդակցությունների ռազմավարության և արշավների կազմակերպման արդյունավետությունը կանխորոշող կարևորագույն գործիք է դառնում:

Մեր ընկերությունն առաջարկում է կազմակերպության հեղինակության աուդիտի ծառայություն, որի միջոցով հնարավոր է՝

  • Ուսումնասիրել ընկերության վերաբերյալ առկա տպավորությունները, իմիջի դրական և բացասական ընկալումները
  • Հասկանալ իրազեկվածության մակարդակն ու վստահությունը ընկերության նկատմամբ 
  • Հասկանալ ընկերության դիրքը մրցակիցների հետ համեմատության համատեքստում
  • Գնահատել ընթացիկ ռազմավարությունների արդյունավետությունը 
  • Ավելի լավ կապ հաստատել թիրախային խմբի հետ
  • Վերադիրքավորման և ռեբրենդինգի վերաբերյալ որոշումներ կայացնել 

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Գովազդի մշտադիտարկման հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր կազմակերպության գովազդն իրական ազդեցություն է գործում...

Դիտել ավելին
Բրենդի առողջության հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր բրենդը հասնում է սահմանված թիրախային ցուցանիշներին և...

Դիտել ավելին
Սպառման և դիրքորոշումների հետազոտություն

Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք տեղեկանալ մրցակցային միջավայրում ձեր ընկերության դիրքի վերաբերյալ և...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ