Կարիք ունե՞ք անկողմնակալ գնահատականի այն մասին, թե ինչպիսին է ձեր կազմակերպության հեղինակությունը։
Ամենօրյա աշխատանքային կյանքում դուք ենթարկվում եք տեղեկատվական լայնածավալ հոսքերի ազդեցությունների, և հեշտ չէ այդ հոսքից զտել աղմուկը՝ կենտրոնանալով միայն ձեզ հետաքրքրող շահագրգիռ կողմերի կարծիքի վրա։ Այս համատեքստում՝ ձեր թիրախային խմբերի ընկալումների պարբերական մոնիտորինգը և կառավարումը հաղորդակցությունների ռազմավարության և արշավների կազմակերպման արդյունավետությունը կանխորոշող կարևորագույն գործիք է դառնում:
Մեր ընկերությունն առաջարկում է կազմակերպության հեղինակության աուդիտի ծառայություն, որի միջոցով հնարավոր է՝
Ինչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր կազմակերպության գովազդն իրական ազդեցություն է գործում...
Դիտել ավելինՈրպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք տեղեկանալ մրցակցային միջավայրում ձեր ընկերության դիրքի վերաբերյալ և...
Դիտել ավելինԻնչպե՞ս կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր կազմակերպությունն արդյունավետ է ծախսում գովազդային բյուջեն...
Դիտել ավելին