Գովազդի մշտադիտարկման հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր կազմակերպության գովազդն իրական ազդեցություն է գործում: 

Գովազդի գնահատման հետազոտությունը գովազդային արշավների ազդեցության վերաբերյալ հետազոտական տվյալների հավաքագրման գործընթացն է: Գովազդի շարունակական գնահատման շնորհիվ ընկերությունները կարող են տեղեկանալ, թե ինչպես են սպառողներն առնչվում գովազդի հետ, արդյունքում՝ փոխակերպելով և օպտիմալացնելով գովազդի հեռարձակման գործընթացները: Մասնավորապես,  հետազոտության միջոցով հնարավոր է բացահայտել, թե որքանով է գովազդը արդյունավետ ուղերձների հաղորդակցման և տարածման ուղիների համապատասխանության տեսանկյունից:
 
Մեր ընկերության կողմից իրականացվող՝ գովազդի մշտադիտարկման հետազոտությունն օգնում է.

  • Չափել գովազդի մտաբերումը, ճանաչելիությունը, հաղորդագրության ընկալումը, գնման մղելու կարողությունը,  գրավչությունը և այլն
  • Ավելի լավ հաղորդակցվել թիրախային խմբի հետ և ուղղել վերջինիս համար մշակված ուղերձներ
  • Բացառել այն տարածման ուղիները, որոնք արդյունավետ չեն աշխատում, կրճատել դրանցից առաջացող ծախսերը
  • Վստահությամբ որոշումներ կայացնել գովազդային բյուջեի ծախսման ուղղությունների վերաբերյալ

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Հեղինակության աուդիտ

Կարիք ունե՞ք անկողմնակալ գնահատականի այն մասին, թե ինչպիսին է ձեր կազմակերպության հեղինակությունը...

Դիտել ավելին
Բրենդի առողջության հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր բրենդը հասնում է սահմանված թիրախային ցուցանիշներին և...

Դիտել ավելին
Սպառման և դիրքորոշումների հետազոտություն

Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք տեղեկանալ մրցակցային միջավայրում ձեր ընկերության դիրքի վերաբերյալ և...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ