Ինչպե՞ս կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր կազմակերպությունն արդյունավետ է ծախսում գովազդային բյուջեն՝ մասնավորապես նոր արշավ մեկնարկելու դեպքում:
Գովազդի թեստավորումը (ad testing) լավագույն գործիքներից է գովազդի ազդեցությունը գնահատելու, թիրախային լսարանի տեղեկացվածության, դիրքորոշումների և վարքի վրա դրա ներգործությունը չափելու հարցում: Փորձառու ընկերություններն ապավինում են գովազդի թեստավորմանը, որի արդյունքները հուշում են նրանց, թե գովազդում ինչն է աշխատում և թե ինչը փոփոխության կարիք ունի: Գովազդի թեստավորումը կարող է օգտագործվել մարքեթինգի, հասարակայնության հետ կապերի (PR) և գովազդի մասնագետների կողմից գովազդի զարգացման բոլոր փուլերում:
Արինսայթս հետազոտական ընկերությունը կօգնի հետազոտության միջոցով՝
Ինչպե՞ս կարելի է հավաստիանալ, որ ձեր բրենդը հասնում է սահմանված թիրախային ցուցանիշներին և...
Դիտել ավելինԿարիք ունե՞ք անկողմնակալ գնահատականի այն մասին, թե ինչպիսին է ձեր կազմակերպության հեղինակությունը...
Դիտել ավելինՈրպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք տեղեկանալ մրցակցային միջավայրում ձեր ընկերության դիրքի վերաբերյալ և...
Դիտել ավելին