Արդյո՞ք հնարավոր է հստակ տարբերակել շուկայում առկա տարբեր թիրախային խմբերը:
Պետք է հաշվի առնել, որ ժամանակակից աշխարհում սպառողները զորեղացված են տեղեկատվության պաշարով և ստանում են տարաբնույթ հաղորդագրություններ բազմաղբյուր հաղորդակցության միջոցով: Այս փաստը մարքետինգի մասնագետների համար կարևոր է դարձնում իրենց պոտենցիալ սպառողների վարքի և կարծիքների մասին տեղեկացված լինելը: Ավելին, թիրախավորված մարքեթինգը վճռորոշ է դառնում, իսկ տեղեկատվական արշավներների հաջողությունը էապես կանխորոշվում է շուկայի սեգմենտավորման համապարփակ վերլուծություններով:
Սեգմենտավորումը հետազոտական գործիք է, որն օգնում է կազմակերպություններին սահմանել իրենց սպառողներին՝ դասակարգելով թիրախային համախմբությունը հստակ համասեռ ենթախմբերի՝ ժողովրդագրական, հոգեգրաֆիական և վարքային հատկանիշների հիման վրա։
Արինսայթս հետազոտական ընկերության կողմից իրականացվող՝ շուկայի սեգմենտավորման հետազոտությունը բիզնեսներին հնարավորություն կտա՝
Հնարավո՞ր է արդյոք հավաստիանալ, որ ձեր բրենդները և պրոդուկտները արդյունավետ կերպով են ցուցադրված...
Դիտել ավելինՀայտնի է, որ մրցակցությունից հաղթանակած դուրս գալու համար որոշիչ է ընկերության թիրախային շուկայի...
Դիտել ավելին