Շուկայի սեգմենտավորման հետազոտություն

Արդյո՞ք հնարավոր է հստակ տարբերակել շուկայում առկա տարբեր թիրախային խմբերը: 

Պետք է հաշվի առնել, որ ժամանակակից աշխարհում սպառողները զորեղացված են տեղեկատվության պաշարով և ստանում են տարաբնույթ հաղորդագրություններ բազմաղբյուր հաղորդակցության միջոցով: Այս փաստը մարքետինգի մասնագետների համար կարևոր է դարձնում իրենց պոտենցիալ սպառողների վարքի և կարծիքների մասին տեղեկացված լինելը: Ավելին, թիրախավորված մարքեթինգը վճռորոշ է դառնում, իսկ տեղեկատվական արշավներների հաջողությունը էապես կանխորոշվում է շուկայի սեգմենտավորման համապարփակ վերլուծություններով: 

Սեգմենտավորումը հետազոտական գործիք է, որն օգնում է կազմակերպություններին սահմանել իրենց սպառողներին՝ դասակարգելով թիրախային համախմբությունը հստակ համասեռ ենթախմբերի՝ ժողովրդագրական, հոգեգրաֆիական և վարքային հատկանիշների հիման վրա։

Արինսայթս հետազոտական ընկերության կողմից իրականացվող՝ շուկայի սեգմենտավորման հետազոտությունը բիզնեսներին հնարավորություն կտա՝

  • Դուրս բերել սպառողների և շուկայի թիրախային ենթախմբեր, որոնք ունեն զարգացման հեռանկարներ և բացառել նրանք, որոնք նման հեռանկարներ չունեն
  • Սահմանել շուկայի որոշակի թիրախներ, ինչն անհրաժեշտ է ռեսուրսների պլանավորման և դրանք արդյունավետ ծախսելու համար
  • Ստեղծել հատուկ թիրախային խմբի համար ձևավորված հաղորդագրություններ, ընտրել համապատասխան ուղիներ և որոշել արշավի տոնայնությունը

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Թիրախային շուկայի և մրցակիցների վերուծություն

Հայտնի է, որ մրցակցությունից հաղթանակած դուրս գալու համար որոշիչ է ընկերության թիրախային շուկայի...

Դիտել ավելին
Մանրածախ առևտրի աուդիտ

Հնարավո՞ր է արդյոք հավաստիանալ, որ ձեր բրենդները և պրոդուկտները արդյունավետ կերպով են ցուցադրված...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ