Թիրախային շուկայի և մրցակիցների վերուծություն

Հայտնի է, որ մրցակցությունից հաղթանակած դուրս գալու համար որոշիչ է ընկերության թիրախային շուկայի և առանցքային դերակատարների մասին հիմնարար գիտելիքը: 

Թիրախային շուկայի և մրցակիցների վերլուծությունը բացահայտում է թիրախային շուկայի կարիքները, ժողովրդագրական բնութագրիչները, արժեքներն ու սովորությունները: Բացի այդ, այն օգնում է բացահայտել հիմնական մրցակիցներին, նրանց ռազմավարությունները, մրցակցային առավելությունները:

Մեր ընկերության կողմից առաջարկվող՝ թիրախային շուկայի և մրցակիցների վերլուծությունը հնարավորություն կտա բացահայտել հետևյալ հարցերի պատասխանները․

  • Ինչպե՞ս են մրցակիցները դիրքավորված շուկայում
  • Որո՞նք են մրցակիցների բիզնես ռազմավարությունները և ինչպես են դրանք փոխվում
  • Ապրանքների ի՞նչ տեսականի է առաջարկվում շուկայի այլ դերակատարների կողմից և ինչ գնով
  • Ինչպիսի՞ն են մրցակիցների մարքեթինգային և հաղորդակցության ռազմավարությունները

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Մանրածախ առևտրի աուդիտ

Հնարավո՞ր է արդյոք հավաստիանալ, որ ձեր բրենդները և պրոդուկտները արդյունավետ կերպով են ցուցադրված...

Դիտել ավելին
Շուկայի սեգմենտավորման հետազոտություն

Արդյո՞ք հնարավոր է հստակ տարբերակել շուկայում առկա տարբեր թիրախային խմբերը: Պետք է հաշվի առնել, որ...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ