Ի՞նչ գործողություններ կարող եք ձեռնարկել ձեր կազմակերպությանը մեդիայի անդրադարձը մշտադիտարկելու և հանրային տրամադրվածությունների կանխորոշման հարցում մեկ քայլ առաջ լինելու համար:
Գաղտնիք չէ, որ նույնիսկ իդեալական կերպով պլանավորված խոստումնալից արշավը կարող է խաթարվել մեդիայում մրցակիցների, դժգոհ հաճախորդների կամ լրագրողների կողմից հրապարակված մեկ հոդվածի պատճառով։ Մեր օրերում տեղեկատվական ինտենսիվ հոսքերի պայմաններում կարևոր է լիարժեք կերպով տիրապետել ձեր կազմակերպության վերաբերյալ օֆլայն և օնլայն մեդիայի լուսաբանումների համայնապատկերին։
Մեդիա մոնիթորինգը հետազոտական մեթոդաբանություն է, որով կազմակերպությունները հետևում են մեդիայում արշավի, կազմակերպության կամ անձի վերաբերյալ թեմաների լուսաբանմանը:
Մեր ընկերության կողմից առաջարկվող՝ մեդիայի մոնիթորինգի և բովանդակային վերլուծությունը հնարավորություն կտա գաղափար կազմել հետևյալ ուղղություններով՝
Հնարավո՞ր է արդյոք արդյունավետ մեդիա ռազմավարություն մշակել՝ առանց իմանալու, թե ձեր թիրախային լսարանի...
Դիտել ավելին