Հայտնի է, որ մրցակցությունից հաղթանակած դուրս գալու համար որոշիչ է ընկերության թիրախային շուկայի և առանցքային դերակատարների մասին հիմնարար գիտելիքը:
Թիրախային շուկայի և մրցակիցների վերլուծությունը բացահայտում է թիրախային շուկայի կարիքները, ժողովրդագրական բնութագրիչները, արժեքներն ու սովորությունները: Բացի այդ, այն օգնում է բացահայտել հիմնական մրցակիցներին, նրանց ռազմավարությունները, մրցակցային առավելությունները:
Մեր ընկերության կողմից առաջարկվող՝ թիրախային շուկայի և մրցակիցների վերլուծությունը հնարավորություն կտա բացահայտել հետևյալ հարցերի պատասխանները․
Հնարավո՞ր է արդյոք հավաստիանալ, որ ձեր բրենդները և պրոդուկտները արդյունավետ կերպով են ցուցադրված...
Դիտել ավելինԱրդյո՞ք հնարավոր է հստակ տարբերակել շուկայում առկա տարբեր թիրախային խմբերը: Պետք է հաշվի առնել, որ...
Դիտել ավելին