Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել նրանց փորձառությունները՝ ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները սպառելիս:
Բարձր մրցակցությամբ բնութագրվող շուկայում սպառողները բազմաթիվ գրավիչ առաջարկների հասանելիություն ունեն և մեծ հավանականությամբ կընտրեն հենց այն առաջարկները, որոնք ամենադրական փորձառություն են ապահովում:
Սպառողների փորձառության հետազոտությունը (Customer experience research, CXR) հնարավորություն է տալիս ստեղծել հետազոտական արդյունքներ, որոնց շնորհիվ հնարավոր է դառնում ունենալ գոհունակ և լոյալ սպառողներ, կրճատել հաճախորդների արտահոսքը: Սպառողների կատարելագործված փորձառությունները հիմք են հանդիսանում ներդրումների վերադարձի և մրցակիցներին գերացանցելով՝ շուկայում առանձնանալու համար:
Արինսայթս հետազոտական ընկերության կողմից առաջարկվող՝ սպառողների փորձառության հետազոտությունը (CXR) հնարավորություն է տալիս ձեռքբերել կիրառական արդյունքներ, որոնց հիման վրա կարելի է նախագծել սպառողների փորձառության ծրագրեր՝ հետևյալ քայլերի միջոցով՝
Կա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և...
Դիտել ավելինԻնչպես կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր թողարկած նոր պրոդուկտը գրավիչ կլինի սպառողների համար...
Դիտել ավելինՀնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...
Դիտել ավելին