Սպառողների փորձառության հետազոտություն

Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել նրանց փորձառությունները՝ ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները սպառելիս:

Բարձր մրցակցությամբ բնութագրվող շուկայում սպառողները բազմաթիվ գրավիչ  առաջարկների հասանելիություն ունեն և մեծ հավանականությամբ կընտրեն հենց այն առաջարկները, որոնք ամենադրական փորձառություն են ապահովում: 

Սպառողների փորձառության հետազոտությունը (Customer experience research, CXR) հնարավորություն է տալիս ստեղծել հետազոտական արդյունքներ, որոնց շնորհիվ հնարավոր է դառնում ունենալ գոհունակ և լոյալ սպառողներ, կրճատել հաճախորդների արտահոսքը: Սպառողների կատարելագործված փորձառությունները հիմք են հանդիսանում ներդրումների վերադարձի և  մրցակիցներին գերացանցելով՝ շուկայում առանձնանալու համար:

Արինսայթս հետազոտական ընկերության կողմից առաջարկվող՝ սպառողների փորձառության հետազոտությունը (CXR) հնարավորություն է տալիս ձեռքբերել կիրառական արդյունքներ, որոնց հիման վրա կարելի է  նախագծել սպառողների փորձառության ծրագրեր՝ հետևյալ քայլերի միջոցով՝ 

  • Բացահայտել սպառողի՝ ընկերության հետ ունեցած փորձառության առանցքային առնչության կետերը (touch points) 
  • Հասկանալ սպառողների ճանապարհը (customer journey) և քարտեզագրել սպառողի իդեալական փորձառություն ապահովող ճանապարհ 
  • Վերհանել սպառողների ունեցած հիմնական կարիքները, նրանց մտքերն ու զգացողությունները ընկերության և նրա մրցակիցների վերաբերյալ

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Գաղտնի գնորդ հետազոտություն

Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...

Դիտել ավելին
Սպառողների գոհունակության և լոյալության հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...

Դիտել ավելին
Հաճախորդների առաջխաղացման ինդեքս հետազոտություն

Կա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ