Ինչպես կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր թողարկած նոր պրոդուկտը գրավիչ կլինի սպառողների համար:
Շուկայում հաջողության հասնելու համար կարևոր է վստահ լինել, որ ձեր առաջարկած պրոդուկտն օգտակար է, պարզ է օգտագործման համար և գրավիչ է:
Սպառողի փորձառության (User Experience, UX) հետազոտությունը թույլ է տալիս ստանալ տվյալներ մարդկային կարիքների, վարքի և դրդապատճառների վերաբերյալ՝ դիտարկման, կիրառելիության թեստավորման (usability tracking) և այլ տեխնիկաների միջոցով:
Մեր ընկերությունն իրականացնում է UX հետազոտություններ հետևյալ բիզնես խնդիրների լուծման համար.
Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...
Դիտել ավելինՀնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...
Դիտել ավելինԻնչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...
Դիտել ավելին