Օգտագործողի փորձառության հետազոտություն

Ինչպես կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր թողարկած նոր պրոդուկտը գրավիչ կլինի սպառողների համար: 

Շուկայում հաջողության հասնելու համար կարևոր է վստահ լինել, որ ձեր առաջարկած պրոդուկտն օգտակար է, պարզ է օգտագործման համար և գրավիչ է:
 
Սպառողի փորձառության (User Experience, UX) հետազոտությունը թույլ է տալիս ստանալ տվյալներ մարդկային կարիքների, վարքի և դրդապատճառների վերաբերյալ՝  դիտարկման, կիրառելիության թեստավորման (usability tracking) և այլ տեխնիկաների միջոցով:

Մեր ընկերությունն իրականացնում է UX հետազոտություններ հետևյալ բիզնես խնդիրների լուծման համար.

  • Ապրանքի թեստավորում թիրախային խմբի ներկայացուցիչների շրջանում, իրականությանը մոտ միջավայրում
  • Պրոդուկտի նախագծման փուլում սպառողների պահանջների ինտեգրում
  • Պրոդուկտի ուժեղ և թույլ կողմերի մանրամասն վերլուծություն
  • Ապրանքի բնութագրիչները բարելավելու համար նոր գաղափարների ձևավորում

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Սպառողների փորձառության հետազոտություն

Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...

Դիտել ավելին
Գաղտնի գնորդ հետազոտություն

Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...

Դիտել ավելին
Սպառողների գոհունակության և լոյալության հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ