Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով:
Հայտնի է, որ սպասարկման որակը որոշիչ գործոններից է սպառողների մեծամասնության համար՝ գնում կատարելու կամ ծառայությունից օգտվելու որոշում կայացնելու հարցում:
Գաղտնի գնորդ հետազոտությունը արդյունավետ մեթոդաբանություն է ձեր ծառայությանը ձեր հաճախորդի դիտանկյունից նայելու համար: Մեթոդաբանությունը ենթադրում է, որ վերապատրաստված հետազոտողները ներկայանում են որպես գնորդներ, օգտվում են ապրանքներից կամ ծառայություններից, այնուհետ մանրամասն ներկայացնում են իրենց կարծիքը՝ ունեցած փորձառության վերաբերյալ:
Գաղտնի գնորդ հետազոտության արդյունքում հաշվարկվում է Գաղտնի գնորդի ինդեքս: Վերջինս ագրեգացված ցուցանիշ է, որը հնարավորություն է տալիս՝
Կա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և...
Դիտել ավելինԻնչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...
Դիտել ավելինԻնչպես կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր թողարկած նոր պրոդուկտը գրավիչ կլինի սպառողների համար...
Դիտել ավելին