Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով:
Հայտնի է, որ սպասարկման որակը որոշիչ գործոններից է սպառողների մեծամասնության համար՝ գնում կատարելու կամ ծառայությունից օգտվելու որոշում կայացնելու հարցում:
Գաղտնի գնորդ հետազոտությունը արդյունավետ մեթոդաբանություն է ձեր ծառայությանը ձեր հաճախորդի դիտանկյունից նայելու համար: Մեթոդաբանությունը ենթադրում է, որ վերապատրաստված հետազոտողները ներկայանում են որպես գնորդներ, օգտվում են ապրանքներից կամ ծառայություններից, այնուհետ մանրամասն ներկայացնում են իրենց կարծիքը՝ ունեցած փորձառության վերաբերյալ:
Գաղտնի գնորդ հետազոտության արդյունքում հաշվարկվում է Գաղտնի գնորդի ինդեքս: Վերջինս ագրեգացված ցուցանիշ է, որը հնարավորություն է տալիս՝
Ինչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...
Դիտել ավելինԿա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և...
Դիտել ավելինՈրպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...
Դիտել ավելին