Գաղտնի գնորդ հետազոտություն

Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով: 

Հայտնի է, որ սպասարկման որակը որոշիչ գործոններից է սպառողների մեծամասնության համար՝ գնում կատարելու կամ ծառայությունից օգտվելու որոշում կայացնելու հարցում: 

Գաղտնի գնորդ հետազոտությունը արդյունավետ մեթոդաբանություն է ձեր ծառայությանը ձեր հաճախորդի դիտանկյունից նայելու համար: Մեթոդաբանությունը ենթադրում է, որ վերապատրաստված հետազոտողները ներկայանում են որպես գնորդներ, օգտվում են ապրանքներից կամ ծառայություններից, այնուհետ մանրամասն ներկայացնում են իրենց կարծիքը՝ ունեցած փորձառության վերաբերյալ:

Գաղտնի գնորդ հետազոտության արդյունքում հաշվարկվում է Գաղտնի գնորդի ինդեքս: Վերջինս ագրեգացված ցուցանիշ է, որը հնարավորություն է տալիս՝ 

  • Գնահատել ընկերության սպասարկման որակը
  • Գնահատել աշխատակիցների վարքագծի և ընկերության կողմից սահմանված սպասարկման ստանդարտների միջև համապատասխանության աստիճանը
  • Գնահատման շարունակական գործընթացի միջոցով մշակել աշխատակիցների պարգևատրման համակարգ:
     

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Հաճախորդների առաջխաղացման ինդեքս հետազոտություն

Կա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և...

Դիտել ավելին
Սպառողների գոհունակության և լոյալության հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ...

Դիտել ավելին
Օգտագործողի փորձառության հետազոտություն

Ինչպես կարող եք հավաստիանալ, որ ձեր թողարկած նոր պրոդուկտը գրավիչ կլինի սպառողների համար...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ