Գործատուի հեղինակության և բրենդինգի հետազոտություն

Ինչպե՞ս դառնալ առաջին ընտրության գործատու՝ ներգրավելով և պահպանելով աշխատաշուկայի ամենաորակավորված և տաղանդավոր աշխատակիցներին: 

Այսօր որակավորված աշխատակիցներն ընտրում են աշխատավայրը` ելնելով ոչ միայն գրավիչ փոխհատուցման փաթեթից ու աշխատանքային պայմաններից, այլև կազմակերպության հեղինակությունից և դրա հանրային իմիջից։ Այսպիսով, գործատուի բրենդինգը դառնում է կազմակերպության ընդհանուր բրենդինգի ամենակարևոր կողմերից մեկը։

Մեր ընկերությունն առաջարկում է գործատուի հեղինակության և բրենդինգի հետազոտության ծառայություն, որը հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին հետևելու իրենց՝ որպես գործատուի հեղինակությանը, ստուգելու պոտենցիալ աշխատակիցների հետաքրքրությունները, պահանջները, մտադրությունները, և կազմակերպության ու դրա մրցակիցների վերաբերյալ ընկալումները։  Այս հետազոտությունը մասնավորապես չափում է՝

  • Գործատուի դիրքը հեղինակության բուրգի շրջանակներում
  • Կազմակերպության և դրա մրցակիցների նկատմամբ տրամադրվածությունը
  • Կազմակերպության և դրա մրցակիցների իմիջի ընկալումները` ներառյալ նորարար լինելը, մարդկանց կառավարումը, կորպորատիվ ակտիվների օգտագործումը, սոցիալական պատասխանատվությունը, կառավարման որակը, ֆինանսական կայունությունը, երկարաժամկետ ներդրումների արժեքը, ապրանքների որակը, համաշխարհային մրցունակությունը և այլն։
  • Հիմնական ուղիները, որոնց միջոցով սեգմենտները ստանում են տեղեկատվություն և կարծիք ձևավորում
  • Կազմակերպությունում աշխատելու պատրաստակամությունը

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Աշխատակիցների գոհունակության և ներգրավվածության հետազոտություն

Որպես գործատու, ինչպե՞ս կարող եք ապահովել ձեր աշխատակիցների գոհունակությունն ու ներգրավվածությունը...

Դիտել ավելին
Աշխատակիցների հետ հարաբերությունների և հոսունության վերլուծություն

Կա՞ արդյոք հնարավորություն ստանալ ճշգրիտ տեղեկատվություն աշխատակիցների հոսունության...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ