Ինչպե՞ս դառնալ առաջին ընտրության գործատու՝ ներգրավելով և պահպանելով աշխատաշուկայի ամենաորակավորված և տաղանդավոր աշխատակիցներին:
Այսօր որակավորված աշխատակիցներն ընտրում են աշխատավայրը` ելնելով ոչ միայն գրավիչ փոխհատուցման փաթեթից ու աշխատանքային պայմաններից, այլև կազմակերպության հեղինակությունից և դրա հանրային իմիջից։ Այսպիսով, գործատուի բրենդինգը դառնում է կազմակերպության ընդհանուր բրենդինգի ամենակարևոր կողմերից մեկը։
Մեր ընկերությունն առաջարկում է գործատուի հեղինակության և բրենդինգի հետազոտության ծառայություն, որը հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին հետևելու իրենց՝ որպես գործատուի հեղինակությանը, ստուգելու պոտենցիալ աշխատակիցների հետաքրքրությունները, պահանջները, մտադրությունները, և կազմակերպության ու դրա մրցակիցների վերաբերյալ ընկալումները։ Այս հետազոտությունը մասնավորապես չափում է՝
Կա՞ արդյոք հնարավորություն ստանալ ճշգրիտ տեղեկատվություն աշխատակիցների հոսունության...
Դիտել ավելինՈրպես գործատու, ինչպե՞ս կարող եք ապահովել ձեր աշխատակիցների գոհունակությունն ու ներգրավվածությունը...
Դիտել ավելին