Ինչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ ներգրավելու համար պահանջվող բազմապատիկ ծախսերից:
Սպառողների լոյալությունը բարձր մակարդակի վրա պահելու համար բիզնեսները պետք է մշտապես ձեռքը զարկերակին պահեն և ուսումնասիրեն սպառողների գոհունակությունը և կարծիքները իրենց և մրցակիցների վերաբերյալ:
Արինսայթս հետազոտական ընկերությունն առաջարկում է հաճախորդների գոհունակության և լոյալության չափման ծառայություններ, մասնավորապես կենտրոնանալով հետևյալ հարցերի վրա.
Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...
Դիտել ավելինՈրպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...
Դիտել ավելինԿա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և...
Դիտել ավելին