Սպառողների գոհունակության և լոյալության հետազոտություն

Ինչպե՞ս կարող եք պահպանել ձեր առկա հաճախորդներին՝ այդպիսով խուսափելով նոր հաճախորդներ ներգրավելու համար պահանջվող բազմապատիկ ծախսերից: 

Սպառողների լոյալությունը բարձր մակարդակի վրա պահելու համար բիզնեսները պետք է մշտապես ձեռքը զարկերակին պահեն և ուսումնասիրեն սպառողների գոհունակությունը և կարծիքները իրենց և մրցակիցների վերաբերյալ: 

Արինսայթս հետազոտական ընկերությունն առաջարկում է հաճախորդների գոհունակության և լոյալության չափման ծառայություններ, մասնավորապես կենտրոնանալով հետևյալ հարցերի վրա.

  • Սպառողի գոհունակության մակարդակը ձեր ընկերության հետ առնչության բոլոր կետերով
  • Գոհունակության և լոյալության վրա ազդող հիմնական գործոնները, մասնավորապես՝ ամենաազդեցիկները
  • Սպառողների վարքային լոյալությունը (behavior loyalty)՝ ուսումնասիրելով կրկնվող գնումները
  • Սպառողների ինտենցիոնալ լոյալությունը՝ բացահայտելով հավանական գնում կատարելու մտադրությունները
  • Էմոցիոնալ լոյալությունը՝ ուսումնասիրելով բրենդի և հաճախորդի արժեքների, գաղափարների և ձգտումների համապատասխանությունը

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Գաղտնի գնորդ հետազոտություն

Հնարավո՞ր է արդյոք ձեր ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունը դիտարկել սպառողի աչքերով...

Դիտել ավելին
Սպառողների փորձառության հետազոտություն

Որպես բիզնես, ինչպե՞ս կարող եք հասկանալ ձեր հաճախորդների կարիքները և մշտադիտարկել...

Դիտել ավելին
Հաճախորդների առաջխաղացման ինդեքս հետազոտություն

Կա՞ արդյոք պարզ ցուցանիշ, որը կարող է օգնել հասկանալ, թե որքանով են հաճախորդները լոյալ ձեր և...

Դիտել ավելին

Մնացեք կապի մեջ

Կապվեք մեզ հետ, եթե ունեք հարցեր կամ առաջարկներ